sâmbătă, 10 noiembrie 2012

M&M

Dragă V, m-am decis să îți scriu și eu ție, poate într-o zi o să-ți aduci aminte și îmi vei îndeplini dorințele, sper  să faci asta.
Am să îți scriu și eu despre un el, știu că ești sătul să auzi doar despre el dar e tot ce îți pot spune zilele astea.
Așa că lasă-mă să te mint măcar pe tine aici, că mint frumos mai ales despre el și despre mine.
Îmi place să îți scriu aici, și știu că te întrebi de ce am ales locul ăsta, dar el nu mă poate înțelege, el nu mă citește, el nu , nu, nu....
Că poate mă place, tocmai de asta îmi e și frică, că poate o să aibă vreodată un moment de-al lui în care va vedea nimic-ul din mine, mă va vedea doar pe mine și atât..
V, spune-mi că suntem combinația perfectă de M&M-suri pentru că îmi place să aud asta, știu că mă cerți că am spus asta despre toți , ști că te mint poate și în legătură cu el acuma, dar dragă V. el este acuma el este prezentul și prezentul meu niciodată nu a mai avut ochi albaștri și păr blond.

Un comentariu: