joi, 1 noiembrie 2012

A fi sau a nu fi

Eu nu am fost, nu sunt și nu voi fi o fată cuminte
Eu mă trezesc cu gândul la cineva și când mă culc am pe altul în minte
Trebuie să te obișnuiești cu mine așa:
Dorind astăzi să îți simt corpul lipit de al meu
Și mâine cu numele altuia pe buze
Iți voi face zilele amare când vei ști că eu zâmbesc gândindu-mă la corpul altuia
Dar îți promit că dacă ști cum să mă rezolvi tu vei fi acela.
Nu vreau să fiu obișnuită, poate nu vreau să fiu fata ta, a lui ,a cuiva
Vreau să pun capac
Să fiu genul de fată care te va face să te întrebi dacă ai luat decizia bună
Să te uiți la prietena ta, care doarme lângă tine
Și să iți imaginezi cum eu aș fi deasupra ta în momentul acela.
M-am schimbat, vreau mai mult, vreau totul dar cel mai bine e să nu îmi dai nimic
Dar joacă-te cu mine, învață să mă ți interesată și promit că nu vei regreta
Știu că nu mă înțelegi, am în cap o mare dragoste pe care o tot fac să aștepte
Să ști că sunt un suflet și mă vindec și eu când mă iei în brațe sau îmi săruți fruntea
Eu nu am fost, nu sunt și nu voi fi o fată rea..



5 comentarii:

  1. Imi place. Mult
    Poate pentru ca si eu sunt o fata rea..

    RăspundețiȘtergere
  2. postarea ta m-a dus cu gandul la suflet de curva. mi-am amintit de ea cand am citito. Poate o stii, e tipa cu blogul confesiunile tarfei de langa tine .

    RăspundețiȘtergere
  3. Intense sentimente ai trimis.Imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos. Imi era dor de tine! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte foarte tare :D Mi-a placut mult modul in care te-ai exprimat, si... ma simt identificata cu fiecare cuvant.

    RăspundețiȘtergere